suleesrky Ne kadar ukela kaba bir insansınız!! Eleştiriye gelince hemen insanları bel altı vurma, hakaret etme yoluna başvuruyorsunuz!! Meraklı değilim size cevap vermeye.. Ama bana hakaret edip de cevap yazma gibi şeyler yazıp susturamazsınız!!! Empati yoksunu bir insansınız!!! Şimdi siz bana cevap yazmayın!