Doktorlar da insan ve doktorların da grev hakkı var. Mağduriyet olmaması için zaten aciller açık. Kadın doğum acilleri dahil. Lütfen ne grevi ya diye düşünmeyin. Zira sizin doktordan daha iyi faydalanabilmeniz için şartlar iyilestirilmeli. Mesleğini sevebilen doktor sayısı çok azaldı. Mesleğini sevmeden nasıl işini iyi yapabilir bir insan? Bir hastaya 5 dk ayırarak, kesintisiz 36 saat çalışarak, sürekli psikolojik/fiziksel şiddete maruz kalarak vs… Söylenecek çok şey var sadece söylemek istediğim şey: çok yorulduk.