Haklı sebepleri olabilir fakat her meslek aynı durumda. En iyi üniversiteden dereceyle mezun oldum ama atama olmadığı için 1.400 liraya öğretmenlik yapmak zorunda kaldım. Ben her eğitimini tamamlamış bir edebiyat öğretmeniyken, “ücretli öğretmenlik” yapıyorken ayni isim altinda lise mezunu insanlarin bile öğretmenlik yaptığını, alakasiz iki senelik bölüm mezunlarına öğretmenlik yaptırıldığını gördüm. Tiksindim mesleğimden ve bıraktım. Ustelik çalıştığım bu okulların hepsi DEVLET OKULUYDU. Bu kadar öğretmen açığı varken sırf para vermemek için hakeden insanları atamayan devlet, eğitimi de bu hale getirdi maalesef. E biz ne yapacaktık? Hırsımızı çocuklardan alıp, ders anlatmayıp, ne haliniz varsa görün mü diyecektik? Doktorlara da ülkede çok büyük halsizlik yapiliyor evet ama diger meslek gruplariyla karşılaştırıldığında yine de en şanslı grup onlar. En azindan hic issiz kalan doktor görmedim. Bu yaptıkları şımarıklık. Insan cani sakaya gelir mi grev ne demek ? Izin gunlerinde eylem yap, sesini duyur, isyan et. Ama hastalara bakmamak ne demek ?