Ecesancak61 Normal doğum nasıl oluyor yani zormu sonuna kadar normal doğumcuyum aksilik olmazsa sezeryan olup kesilmek istemiyorum dikiş falan cok istek dısı geliyor bana
EdaM2358 Ecesancak61 her doğum şeklinin zorluğu vardır sancılar doğum anı zor evet ama bebeğiniz ve sizin için en sağlıklısı hangisi ise o olsun. Ben normal doğumdan korkuyordum sezaryen istiyordum hep ama devlet Hastanesi’nde doğum yaptığım için pek isteğe bakmadılar biraz sancılı oldu doğumdan sonraki süreç olsun sağlıklısı buymuş diyorum 🌸🌸
hunilimom Ecesancak61 her doğumun zorluğu var tabiki benim doğumum bana göre kolay gibiydi 5 saatte doğurdum sancı kısmı zor ikinmayi bilirsen zamanında doğru ikinirsan kolay dikişsiz olabilir
Simgeyuca Üstte kalsın bende bekleyeyim bebeğim 30 haftadan beri pozisyon aldı 35 haftalığız bakalım ney nasip olur
Ecesancak61 Simgeyuca maşallah siz baya yolun sonuna gelmissiniz bir avazda kurtulursunuz insallah ilk gebelik diye tahmin ediyorum biz daha 14 haftalığız🥰
EdaM2358 Ecesancak61 evet yaa o an yeniden doğuyorsun resmen ağrılar o ağırlık acılar hepsi geçiyor bir anda oğlumdan gözümü alamamıştım resmen ☺️☺️
minel44 Ne söylerlerse söylesinler insanın başına gelmeyince tatmin olmuyor benimde ilk gebeliğim herşey yolunda normal görünüyor tek temennim hayırlısıyla kurtulalım
Tgb7 Ben 3,5 yıl önce normal doğum yaptım Allah sabrını da kolaylığını da veriyor :) herkesin acı eşiği farklıdır ama öyle dayanılmayacak bişey değil bence 6haftalık hamileyim şuan nasip olursa yine normal isterim 🤲
Ecesancak61 Tgb7 maşallah ben de son ana kadar normalciyim sezeryani hic bir sekilde desteklemiyorum resmn isteyerek ameliyata giriyosun normalı varken
Ecesancak61 EdaM2358 maşallah Allah bağışlasın nasıl bir duygu evladınla aynı evde aynı havayı paylasmak🥳🥳
Ecesancak61 minel44 maşallah siz baya yolun sonuna gelmissiniz normal doguma uygun musunuz doktora gorundunuzmu
EdaM2358 Ecesancak61 çok teşekkür ederim çok güzel bi duygu anlatılmaz doğduğu zaman daha iyi anlıyorsun her sabah onun sesiyle uyanıyoruz bazen gözümü açtığım zaman beşikten bana bakıp gülen iki çift gözü görmek dünyaya bedel ❤️❤️☺️
minel44 Ecesancak61 evet canim şimdilik herşey yolunda normal görünüyor Allahım kolaylık versin inşallah
Nerminakyel01 hunilimom 5 saatte doğurdum dediniz ya bu süre boyunca ameliyathanede yada dogumahane içinde durup hep sanci mi cektiniz