alpereninannesiii bana o kadar saçma geliyor ki bu konular. Tmm eskilerin bir bildiği vardır ama lohusalık psikolojisi diye uydurulan bi durum bence. 40 gün dışarı çıkma bebeğide çıkarma eee hastane işleri var o zaman biz değilde doktorlar gelsin evimize😂 40 gün evde ol zaten insanın psikolojisi bozulur sonra aaa bu lohusa ondan böyle davranıyor derler. Benimde görümcem yanımda bir sokak var kendi örfünü adetini bana bildiriyor yapayım öyle yetiştireyim diye ve eminim benim yapmadığımı görünce dedikodu çıkaracak ama umrumda değil😂 mesela onlarda bebek bezi misafirlikte bırakılmazmış bebek akli dengesini yitirirmiş, ikindiden sonra bebek yıkanmaz ve kıyafetleri belli yaşa gelene kadar dışarıya asılmazmış gözü dışarda olurmuşmuş😂 onlarda cuma bebek yıkanmaz bizde Perşembe yıkanmazmış😂 iyide bu çocuk sırtına orasına burasına kaka bulaştırsa yıkamayacak mıyım yani yıkamanın bile günü var hey allahım ya. Hiçbirini de yapmayacağım tıp diye bişey var 😂 sende bişey derlerse yapıştır cevabı boşver