Elvanguzel fkzni ya bende 11 haftalıkken kız 12 haftalıkken erkeğe benziyor dedi bu ayın sonunda 16 haftalık olacak o zaman gideceğiz kesin öğreniriz inşallah hayırlısıyla
fkzni vesilece ay en kötüsü de o vallaha ben de böyle gördükçe okudukça bana denildikçe böyle düşürdüler içime şimdi dur durak bilmiyor içim 😂
Bebetoveannesi Bebiscann 11 haftalıkken yapılan tahminlerin tutma ihtimali var yani öyle mi dün 11+0 da doktor gönlümden geçeni söyledide bi daha Kİ ay daha net derim dedi herkes 11 de belli olmaz diyor ama kaç yıllık doktor yani o kadar çabuk yanılır mı bilemedim 🤷♀️
Arzukeskin fkzni yok valla benim oğlum 18 ci haftaya kadar göstermedi siz ultrasondan önce çikolata falan atıştırın ise yarıyor.🙂saglikla gelsin
MirayveAnnesi22 Bana bugün %90 Kız dedi 13 haftalığız ama hep gönlümden erkek geçmişti süpriz oldu kız diyince ama değişir mi acaba 3 hafta sonra tekrar gideceğim ama direk bacak arasını gösterdi bişey görünmedi kız dedi🙈🙈
Dolunaybelinay MirayveAnnesi22 bende 13+1 de gittim bacak arası hem acık hem boş tu direk Kız dedi 😂 yuzde 80 dedi ama emin olmak için tekrar gidecem
Dolunaybelinay fkzni ilk gebeliğim bneım 13+1 de direk kız dedi ama haftaya tekrar gidecem emin olmak için
ikimelekannesi___ fkzni tam bu soruyu bugün doktoruma sordum Ben 11 haftalık hamileyim haftaya gelsem görünümü diye sordum o da “12.haftada Çok nadir olmakla birlikte genelde 14.ve15 haftalarda görürüz”