Sirvan ben de Klomen kullandım ama yumurtalıklarım istenilen boyuta gelmedi ve doktorum adet olursun ya olmazsın olmazsın test yap dedi ve diğer ay 10 da olmuştum adet ben de merakla bekliyorum acaba olmuş mudur diye böyle olup hamile olan var mı acaba merak ediyorum