Cilekreceli1514 Nefes darlığınız ne durumda özellikle geceleri çok sıkıntı yaratıyor Ya bebeğe oksijen gidiyor mu acaba endişe etmeden duramıyorum 😣
Dilekk27 Busr21 hafta sonu beşiği falan gelicek Allah kısmet ederse hemen hemen hazır ama benim bişeyim hazır değil lohusa takimi felan alicam daha😄
Dilekk27 Deva22 kız kardeşin annen olmazsa kimse gelmez iki gündür yapıyorum ne kaynanam ne görümcem aradı oda aramızda 2 3 kapı var
Deva22 Dilekk27 ablam annem var şükür ama şehir dışındalar ben çantama koycagim kadarını ütüleyeyim gerisini onlara birakcam artık. Gerçekten çok zor insan hemen yoruluyor tek başına kalanların Allah yardımcısı olsun
kadertanrikolu 35+2yim bende ve hala çanta hazır değil 🤦♀️normal mi sezaryan mi olacağı ne zmn belli olur aceba sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 😍
MelekMervertlek kadertanrikolu Bende 35+3um 5 nisanda sezaryen olacak ama ilki sezaryen olduğu için 2. De öyle. Bebek kendi karar verir normal doğum istiyorsanız bir sorun yoksa 40. Hafta bitene kadar bekler drunuz ama 36. Haftadan sonra herhangi doğabilir demişti drum siz hazırlığını tmamlayin