Serapmehmet_19 ElfErk canım bende haftaya nst için gidicem de, nst den önce vrya sonra ultrasonla bakılıyor mu bebeğe yoksa sadece nst mi çekiliyo
alpereninannesiii Serapmehmet_19 benim ilk çekilen nst muayene etmeden çektir yanıma gel demişti 2. Nst yide muayene edip öyle çektir yine yanıma gel demişti
ElfErk Serapmehmet_19 doktor nst için yarim saat erken gel önce net çekip sonra da bakickmis yine ultrasonda da
seon90 Mavi_ canm genetik olanilir.sağlıklı gelsin dünyaya inşallah öyle dua et kuzum.doğduktan sonrada kilo alıyırlar hızlı şekilde.
Mavi_ seon90 Walla doktor yapısal da olabilir dedi ama bakalım bu önümüzdeki 1 hafta da dikkat edeceğim kilo alacak mı diye almaz sa gelişim ilerlemesi olmaz ise erken doğum olabilir 🤦🏻♀️
Mavi_ Sblbngl Maşallah kuzum rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin. Bizim de doktor 500 Gr kilosu geri de dedi iste
Busr21 Mavi_ cok haklisiniz bende iri diye takiyorum doktor tekrar sekerine bakicam dedi çünkü. Ne olursa takiyoruz 😟
Mavi_ Busr21 Aynen öyle rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲 doğuma kadar 2500 olsaydi en azından kuveze flan girmezdi diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ inşallah kilo alır 🤲
seon90 Mavi_ kuzum muz ceviz süt bunları smoıthie makinan varsa hepsini karıştır iç sonrada kabak çekirdeği ye.birde yoğurt veya boza tüket kuzum belki bu şekilde kilo alır minnoş🥰🥰
Busr21 Mavi_ kabak cekirdegi avakado falanda yiyin sekeriniz yoksa tatlida yiyin. Ben bunlari normal yedim sekerimde cikmadi ama kilosu iyi. Sut icin ballii🙂 aklima baska bisi gelmedi
Gulsumelif Dilekk27 selamm Bende 34 haftadayım az önce eğildim karnım biraz acıdı stres oldum ya bebiş hareket ediyor çok şükür ama kendimce kafaya taktım
Dilekk27 Gulsumelif bende 2 gündür temizlik yapıyorum ama bugün akşama kadar hiç hissetmedim bebeği mi şuan çok şükür hissediyorum🥰
Sevda3458 alpereninannesiii ara ara sırtım ağrıyor bu aralarda boynum tutuk🙈😇 doğumum 1 nisana denk geliyor ikinci hamilelegim ilk doğum normaldi bunuda Allah izin veririse normal istiyoruz🤲😍🌷🧿