Because Svvl34 henüz öğrenemedik cinsiyetimizi canım 🥰14. Haftadayız 3-4 haftaya öğreniriz herhalde 🥰 ekşi yiyenin kızımı oluyor ki 🌸🥰
Svvl34 Because ekşi yiyince kız muhabbeti var ya hep.. ama ben buna İnanmıyorum kayınvalimde aynı ben gibi yemiş oğlu olmuş. Tamamen vücudun eksiklerine göre oluşuyor istek. Limonda baya faydalı ama tabi çok yememek lazım 😊
[silindi] Svvl34 ayyy bben 1 haftadır günde 1 limon hemde kabuklu valla boll tuzlu yiyorum elimden gelse daha çok yerim ama doktorum 1 küçük limondan fazla yeme dedi tansiyondan dolayı 😂
Svvl34 [silindi] bende öyle yedikçe yiyesi geliyor ama 1 tane sınırlıyorum. İçim ferahlıyor yiyince 🍋☺️
2koftemom MerveeD evet cnm beni oyalıyor bazen açkende canın cekiyor valla entresan bişey hamilelelik