Ipekgulll ben spinal oldum çok da rahat geçti. Bebeği görmeniz açısından bence spinal daha iyi öteki türlü siz uyanana kadar bekliyo. İğneyi de hissetmedim bile. Başımda da sürekli konuşan beni rahatlatan bi ebe vardı. İğneden yaklaşık on dk sonra falan bebeğim doğdu, yarım saat kadar da benim işim sürdü. Benim için zor olan kısım sonrası oldu çünkü hem öncesi hem sonrası uzun süre aç kaldım 😂 ama gazım daha ameliyathanedeyken çıktığı için çabuk rahatladım. Sadece ilk gece oturup kalkmak zor oldu, sabahına hastaneden gayet güzel yürüyerek çıktım. Kendinizi kasmayın rahat olun ben de çok korkardım ama korkulacak bi şey de yokmuş 😊 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻