Gozde12 Canım hamilelikte olabiliyormuş böyle şeyler, doğrusunu öğrenmek için en kısa vakitte acile git direkt, durumunu tahlil ederler, ama progestan vb de verirlerse endişelenme, Allahın izniyle onu kullanacağın zaman daha iyi olursunuz ikiniz de, Bende çok az kanama vardı hemen gittim nolur nolmaz diye progestan kullandım. Sonra kanamam durdu ve kontrollerde de kan bulgusuna rastlanmayınca daha da verilmedi. İki hafta kullandım. İnsan için yıpratıcı süreç, bilnmememizlik daha da yıpratır o yüzden gidesin de hem doğrusunu öğrenirsin hem ilaç vb verirlerse de iyice için rahatlar