Yoğunlaşırsa doktora git ama şuan devam etmiyorsa korkma bence ama ara ara bu tarzda oluyorsa bidahaki kontrolünde doktoruna kesin danış progestan vericektir bendede oldu ama benim gebeliğim yeni sayılır 7. Haftadayım ne olur ne olmaz diye progestan verdi kanamam devam etmediği için kullanmadım bile