Elif-meltem07 canım şu an nerdeyse 38. Haftanı dolduracaksın. Bir saat sonra alıyoruz deseler bile bebeğin yeterinde büyük olacak. Ağlayacak üzülecek bişi yok ki. Yani 30. Haftada değilsin neticede. Doğsa bile çook büyük ihtimalle hiçbir sıkıntısı olmadan çıkıp evinize gidersiniz zaten.