Elif-meltem07 konu ile ilgili bilgim yok ama üzülmeyin strese gitmeyin bebeğeniz etkilenmesin. Zaten son haftalara gelmissiniz.
Bende covidden dolayı böyle bir durum yaşadım. Bebeğim son 20 gün hiç kilo almadi uzamadi. Ve o şekilde doğdu. Ama doğduktan sonra hızla o açığı kapattı hatta baya geçti, üstelik 37+0 da dogmasina rağmen