caglaolmeZ Zumre_salih benim de kasık ağrım var biraz Allah kucağımıza almayı nasip etsin sizlere de bizlere de inşallah
caglaolmeZ iremcannn1907 ay bende öyle olcam heralde :) tedirgin olmuştum çok yorum için teşekkür ederim 💚
iremcannn1907 caglaolmeZ umarım öyle olursun. Rahatsızlık olmayınca çok iyi geçiyor hamilelik. Daha mutlu ve huzurlu 🥰❤️