caglaolmeZ Selamlar arkadaşlar 8+4 haftalık hamileyim ve kasık ağrım oluyor sadece bulantım baş dönmem hiç birseyim yok normal mi bu durum.Doktora sık sık gitmek istemiyorum 6 gün sonra gidicem zaten ama çok tedirgin oluyorum ilk hamileliğim tüp bebek ile gebe kaldım
eslemesila caglaolmeZ çok güzel umarım hep böyle devam eder çünkü gerçekten yaşamak istemeyeceğin kadar rahatsız ediyor insanı
hemsiree caglaolmeZ belirti göstermeyip bu kadar korkmanız hiç normal değil dahe ne istiyorsunuz hayalimdeki gebelik 😄 herkes sürekli kusup yatmak zorunda değil ki
Ozlm0916 caglaolmeZ kuzucum korkma korkmanı gerektirecek bi durum yok ayrıca her gebe olan agır gecirecek diye birsey yok yada illa mide bulantısı baş dönmesi olacak diyede şartlama kendini ben 19 haftalık gebeyim gebeligimin basindan beri ne bi kusma ne bi baş dönmesi mide vs. Hiç biri olmadı bebegimde gayet sağlıklı şükür icini ferah tut evham yapma 💜😍
Tugbadmr caglaolmeZ herkesin belirtisi olucak diye bir şey yok ki ne güzel işte maşallah her gebelik kendine özgü kaşık ağrısı da rahim büyüdüğü için çok oluyor ☺️
caglaolmeZ eslemesila hamileliğin ne olduğunu ne yasandigini tam bilmiyorum gördüklerim hep kustuklari için bu durum bana evham yaptırdı açıkçası.
caglaolmeZ hemsiree ya herkesin bir belirtisi var :) benim de kasık ağrım var kusmayinca falan normal mi diyorum işte.
Villanelle Ben de tüp bebek ile ikiz hamileyim. 33+2 bugün ve bir gün bile klasik hamilelik belirtilerinden yaşamadım. Ne bulantı, ne kusma, ne ağrı sancı. Hiçbir belirtim olmadı
caglaolmeZ Ozlm0916 etrafa bakıyorum herkes kusuyor başı dönüyor kendime bakiyorum birşey yok belki iyi bir şeydir ama hamileliği hiç yasamadigim için korkuyorum herşey yolunda mı diye.
Ozlm0916 caglaolmeZ benimde ilk gebeliğim bi ara bende senin gibi tedirgin olmuştum doktorumada söyledim hatta stres yapma gayet sagliklisiniz dedi icim ferahladı sonra 🤗🤗
Bett_13 Bizde 24. Haftamızdayız , benimde kusma ve bulantım hiç olmadı hafif kaşık agrım ve göğüs agrılarım olmustu korkma çok normal ☺️
Zumre_salih caglaolmeZ bende tüp bebek ile hamile kaldım bende de hiç bir belirti yoktu kasık ve bel agrım vardı onlarda bebek büyüdüğü için oluyor dedi doktor korkacak bi durum olmadığını söylemişti şimdi 12 haftalığız sabahları ara ara mide bulantısı oluyor korkmayınız
caglaolmeZ Zumre_salih benim de kasık ağrım var biraz Allah kucağımıza almayı nasip etsin sizlere de bizlere de inşallah
Pelinakcn caglaolmeZ bende de sadece koku hassasiyeti oldu hiç kusma, baş dönmesi olmadı. Kişiye göre değişiyor belirtiler. Bir arkadaşımda hiç bişey olmadı ne mide bulantısı ne ağrı ne başka bişey hatta acaba bebek değil kist mi diye düşünüyodu😅 ama şimdi çok tatlı bir kızı var. O yüzden hiç kafanıza takmayın herkes belirti gösterecek diye bir durum yok
caglaolmeZ iremcannn1907 ay bende öyle olcam heralde :) tedirgin olmuştum çok yorum için teşekkür ederim 💚