Kızlar ben başlarda ağdayla başladım olaya ama bu acıyı niye çekiyorum bikini bölgemi jiletle almaya başladım. Diğer bölgelerim epilasyon ya da ağdayla hallediyorum. Ancak şu hamilelik döneminde bikini bölgesi büyük sorun. Normalde her duşta jiletimi alırım elime yani maks. 2 günde. Mis bebek gibi. Ancak karnım büyüdükçe bu durum baya sıkıntı yaratacak bana. Ayrıca şak diye doğum gelir de tıp dünyasına rezil olurum diye çok korkuyorum strese sokuyor resmen bu konu beni 😂 var mı bu durumu yaşayan tecrübeli hamişler düşüncelerinizi alabilir miyim