Fidan_14 aynen öyle birde her ortamda bunun lafı oluyor. Çocuğu olanlar aa senin çocuğun yok masada kolay kalkamayacağın yere otur bizim çocuk var biz uç kısma oturalım, parkta çaya gidilince herkes çocuğu için kalkıyor bir başıma masada kalıyorum, hatta biri varki büyük çocuğuna bakmaya giderken küçük çocuğa iki dakika bakmam için bana bıraktı ama giderken sıkı tut diye tembihleyerek gitti çocuğum yok diye tutmayı bilmiyorum sanıyor. Birde her zaman aman sen rahatsın demeleri yok mu deli ediyor. Evim bile o kadar sıkıcı geliyor ki artık bende heryere oyuncak dağılmasını istiyorum 🤲🤲