tazebiranne_hg04 Havva1995 Valla keseye göre yuvarlak kız yamuk erkek diyorlar bilemiyorum benimki de kız görünüyor ama daha bilmiyoruz 😂
biranneadayiyim Havva1995 canım bu ultrason resminde benim dikkatimi şu çekti. Üstte ga 7+0 altta 6+4 yaziyor nedeni nedir
biranneadayiyim Havva1995 acaba son adete göre 7+0 da gittiniz de ultrason ölçümlerine göre 6+4 le uyumlu olduğu anlamına mı geliyor. O gün sata göre kaçtı hatırlıyor musunuz? Ya da son adetiniz ne söylerseniz bende anlayabilirim
biranneadayiyim Havva1995 ayrıca attığın ultrason resminde tarih bir sene öncesini gösteriyor 2021 de çekilmiş. Neden şimdi attın ki cinsiyeti ne diye
Mylifebebis Adaryona doktor tamm var burda dedi ama ben kese mi bebek mi die sormadım heyecandan çünkü varlığı yetti 😂