tazebiranne_hg04 Havva1995 kese yuvarlaktı yuvarlak kız derler cinsiyeti öğrensem tutup tutmadığını anlayacağım 15+1 😂
Ecceee tazebiranne_hg04 benim ovaldi ve kız 😁 doğru olduğunu düşünmüyorum bu tip inanışların..tutmuşsa da tesadüftür yani %50 ihtimal var sonuçta
tazebiranne_hg04 Ecceee Bebek göstermeyince artık rivayetlere gidiyor insan ne olunca kız ne olunca erkek oluyor diye 😂
Htcnal Havva1995 Benimki fasulyeydi ,erkek .Sizinki ovale benziyor sanki.Anlamam ki,uydurmak da istemiyorum 🤗
Ecceee tazebiranne_hg04 ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi lafı bende tuttu ama onu diyebilirim..😅 başından beri ekşi ve tuzlu şeyler yiyorum
biranneadayiyim Havva1995 canım bu ultrason resminde benim dikkatimi şu çekti. Üstte ga 7+0 altta 6+4 yaziyor nedeni nedir
Sibelganici Havva1995 Bana da bakarmısınız rica etsem tahmin de olsa söylermisiniz ❤️ https://imgyukle.com/i/Epkqcb https://imgyukle.com/i/EpkKQS