Mlkbrn hareketleri günde 10 u geciyrsa sorun olmaz dedi ama doktor bnde öyleyim gece bazen kalkıp elimi koyup dinliyrm geçen hafta bir hafta önce gittiğimde bişey yoktu sonra gittim öyle dedi dolanmış diye pazartesi geri gel dedi ama bn bugün gttim şimdi de salı ballm inşallah bı sknti olmaz cnm sende stres yapma diyecem de elimizden gelmiyr