Melisssaaa Kızlar 2 ay oldu başvuru yapalı hala ödeme aşamasında diyor e-devletten baktığımda durumunu öğrenmek için arayabileceğim bir numara var mı
Aselinkooo Melisssaaa ptt arayın yada direk gidip sorun. Bende 2ay Sonrs gidip sorunca yattığını öğrenmiştim. 🤗 Aynı yazı yazıyordu e devlette
Yigit_Aras9 Melisssaaa bir yere sormayın ödeme aşamasında diyrosa 1 2 haftaya hesabına para gönderilir, ❤️
Mehtapca06 Melisssaaa kız PTT ye git al direk bende e devletten bakıyordum yattıgini yazmıyordu bende burada okudum gittim kimlikle doğum param yatmış sanırım dedim aldım 😂
Melisssaaa Aselinkooo ya benim sigorta ve süt param direkt banka hesabıma yatmıştı banka hesabı tanımlattığım için bu da öyle olur diye düşünmüştüm bunu PTT den mi sorgulatıp almak gerekir 🌸☺️
Melisssaaa MerveeD ben İstanbul Küçükçekmecedeyim sosyal yardımlaşma vakfı var oraya gidip kendi kimlik bilgilerimi ve bebeğin bilgilerini girerek başvuru yapmıştım 🌸
Melisssaaa Yigit_Aras9 ama benim başvuru yaptığım 1.haftadan beri hep ödeme aşamasında diyor komik olan o😅
Nazlimom Melisssaaa kuzenimin eşi nüfusa kimlik için gittiginde doğum parasınada başvurmuş gününde yatmış 300 tl
prensesafra1_ Melisssaaa benimde 2 ay oldu halen ödeme aşaması diyor hangi numarayı arasak yatar acaba hesaplarımıza
Melisssaaa prensesafra1_ kızların çoğu PTT ye gidin ödeme aşamasında dediği halde yatmış oluyormuş ☺️
Melisssaaa prensesafra1_ yukarıda hanımefendi söyledi banada e devletten PTT yardım sorgulamaya girdim yatmış olarak görünüyor hemde 25 gün önce ödeme talimatı verilmiş sizde bakın 🌸
Asudeprenses Melisssaaa 2 ay olduysa yatmıştır cnm,direk git al PTT den kimlikle,ama sadece sen alabilirsin eşlere vermiyorlar
Yzaman MerveeD evet doğumdan sonra hastaneden doğum kağıdını aldıktan sonra başvuruluyor eşim halleti o işleri bende tam bilmiyorum nereye gittiğini süt parası ve doğum parası alınıyor
Zzzzzz6565 Bu parayı özel hastanede doğurmana rağmen veriyorlar mı birde sigorta olmak zorunda mı çalışmıyorum
starmom 300 tl çok az değil mi ya vermişken 1000 tl ber bari 300 tl ye yardım değil sadaka olur lohusaya
Aselinkooo Melisssaaa benim banka hesabım yoktu canım Süt parası eşime yatmıştı bana doğum parası yattı. Ben ptt ile iletişime geçip direk gidip pttden alabilmiştim 2 sene öncesi Sistem hala devam ediyor aynı şekil diye biliyorum 🤗