Seymsss hamilelikte pimpiriklik cok kötü yapar sizi yapmayın lütfen benim arkadasımın akıntısı olurdu suyum geldi diye doktora kosardı doktor akıntı derdi inanmaz baska doktora giderdi her ay 2-3 doktor geziyordu aman diyim agrılar canınızı cok yakmıyorsa dayanılmaz boyutta degilse takılmayın