Seymsss 5+4 haftalık hamileyim bitmeyen azalmayan sol kasık ve karın ağrım var kasıklarım daha şiddetli karına ara sıra sızı gibi gren ağırlar yaşıyorum yaşayan varmı böyle bir durum
Lavantakokusu Seymsss henüz çok yeni rahmin yavaş yavaş büyümeye başlıyor bu kasık ağrıları bir süre olacak bedenin, rahmin değişiyor büyüyor yuva oluyor artık. Ama kanama vs olursa zaman kaybetmeden hastaneye git. Onun dışında herşey normal 🌸
Deletedmom_7 Seymsss yerleşme ağrısı yaşıyorsun bir de rahmin büyüyor ondan dolayı. Merak etme bu ağrılar zamanla azalıyor.
Nnuruss Seymsss canım ben de 5+4 ‘üm. Benim de kasık ağrım var nerdeyse 4 gündür kahverrngi lekelenmem var dün gittim doktora keseyide gördük şükür doktor mormal bol bol istirahat et dedi
Seymsss Lavantakokusu Allaha şükür öyle bir kanamam yok ama kasıklarım çok ağrıyor yani biraz ayağa kalkayım şiddetleniyor doktora yeni gittim sorun yok dedi ama korkuyorum işte
Lavantakokusu Seymsss yorma kendini, uzanma birşey kaldırma. Bebeğin tutunma aşamasında henüz. Doktorun sorun yok dediyse çok güzel sen bir süre kendini yorma, kasık ağrısı bel ağrısı dediğim gibi bir süre olacak rahmin büyüdükçe.
Mucizemiz15 Bende aynı durumdan hastanedeyim üstelik kanamam da var ama o kadar çok değil pazartesiden bu yana hastaneye geliyorum ultrasonda birşey görünmüyor kandan beta takibi yapılıyor ağrı için hiçbir ağrı kesici dahi verilmedi bugün tekrar kan verdim sonuc bekliyorum şu anda Seymsss
Seymsss Mucizemiz15 Bana ağrı kesici verdi ama içmiyorum dayanamayacağım bir durum değil ilaç almak istemedim ama bilmiyorum gaz sancısı da olabilir belki bilemiyorum gaz sorunumda var inşallah sorun yaşamazsın . Gerçekten konu çocuk olunca insan çok duygusallaşıyor zor durum
Mucizemiz15 Seymsss aynen öyle bende sabah gaz sancısı çektim gibi oldu gaz sorunu bende de var ama sonrasında kaşık ağrısı şiddetlenince acile geldik
Mucizemiz15 Seymsss kendi doktorum yoktu acilden giriş yaptım ultrasonda gebelik yok kanda var onun için tekrar kan verdim sağlıklı gebelik olup olmadığını anlamak için
Seymsss Mucizemiz15 ama ultrasonda gözükmez ki bu değerle daha çok küçük kuzeniminde seninle aynı değerde
Seymsss Nnuruss allaha şükür yA benimde kontrolüm Perşembe günü inşallah bir sorun olmaz insan tedirgin oluyor annelik duygusu çok başkaymış görmeden üstüne titriyor insan
Seymsss Nnuruss bendede kese gözüktü geçen gittiğimde ama çoxuk çok küçük göremeyiz dedi 6 mm di boyu 🥲
tugbacicekdagi Çok normal ben 20 haftalığım bende bile oluyor arada. Her seye takılmayın kana vs yoksa adet sancısı tarzı sancılar cok normal benim böbreklerime bile vuruyordu agrı hatta hamile olduğumu bilmeden taş düşürüyorum sandım😅
Seymsss tugbacicekdagi Ben pipirikli bir insanım 😀 elimden geldiği kadar aza indirgemeye çalışıyorum kendimi tek sanıyordum yorumlardan sonra rahatladım ya vallahi 😀