Deletedmom_7 canım inşallah bir sorun olmaz buraya kar yaguyor bizde erzincandayiz erzincandan adana yol 12 saat inşallah sağ salim gideriz geliriz canım eşim bn de bebeğimizi düşündük annen yanında daha iyi olur dedim o yüzden hani gidelim dedi esin otibusle inşallah gidegiz her molada yürümeye çalışalım canım inşallah Allah’ım bebeklerimizi korur canım