Eda_Esen Annekuzusu__06 debeleniyorum zaten yatakta dönene kadar yerimden kalkana kadar eşimi bazen kapıda çok bekletiyorum ben yataktan kalkıp tın tın gidene kadar 😂😂
1122334455 Annekuzusu__06 çok haklısınız ama insan korkuyor bu zamana kadar gelmişim çok şükür ki bebek kaybetmek kötü bir duygu Allah’ım kimseye yaşatmasın ilaçlar etki eder inanıyorum yeter ki değerlerim düşsün kaşıntı hiç onemli değil inanın sağlıkla gelsinler yeter 😞
Annekuzusu__06 1122334455 bendede aynı durum var kuzum gebelik zehirlenmesi olabilir mesela kolaymı ama allah yardım etsin bize
Eda_Esen Extreme34 Bnmde bi suyum geldi az 10 gün önce hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah 🙏 son 30 u görürsek içim rahat edecek
Asyanill Eteby bizimde 56 oluyor 😊 Allahım sağlıkla doğurmayı nasip etsin inşallah benim biraz aceleci doktor ciğer geliştirici falan vurdu umarım 56 gün bekler
Extreme34 Eda_Esen benim de Rahim kısalığı oluştu kritik düzeyde heran doğabilir dedi gecen hafta ciğer geliştirici yapıldı,yatacaksın dedi.Zor bir bekleyiş sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🤗
1122334455 Annekuzusu__06 tabi ki öyle sağlıkla kucağımıza alalım da gerisi önemli değil 🤷 Allah’ım hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲
Annekuzusu__06 Extreme34 benimde alt tarafım da baskı hissediyorum devamlı 2 hafta önce 40 sancı çıktı nstde bakalım nasıl olacak bi 33ü görsek allahın izniyle gene yeterdide şu an daha 30+2