Annekuzusu__06 çok haklısınız ama insan korkuyor bu zamana kadar gelmişim çok şükür ki bebek kaybetmek kötü bir duygu Allah’ım kimseye yaşatmasın ilaçlar etki eder inanıyorum yeter ki değerlerim düşsün kaşıntı hiç onemli değil inanın sağlıkla gelsinler yeter 😞