duygulu62 Allah bilir canım
benim bu kadar emin olma 37de bıraksan kanama gelse bile doğumun gerçekleşir en kötü ihtimal ne olacak başka. Ben 4+2de başladım 27.haftada bıraktım acaba bişey olur mu, şöyle mi böyle mi diye çok tedirgin oldum Allaha çok şükür bişey olmadı şuan 34+4 oldum bekliyoruz bakalım. Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah hepimize