duygulu62 Kızlar progestan fitil kullanıyorum . Doktor 37 de bırak dedı ama bıraktığım an sancı baslıcak çok emınım 😢 siz ne zaman bıraktınız ?
Sunayaz duygulu62 bana dr um 34 veya 35 te bırak dedi tam hatırlamadığım için şuan 34 oldum günde 2 kez kullanıyordum 1 e düşürdüm salı günü hem 35 hafta olucam hemde randevum var dr uma tekrar Sorucam tamamen bırakıp bırakmama konusunu
duygulu62 Mikmikbuk evet ama korkuyorum sancılarım çok şiddetlı oluyordu kullanmadan önce yıne aynısı olck dıe🥴
selinbirincisezen elcinxxx son 2 haftadır hissettiğim şeylerden biri sanki her zaman taktığım gibi takamıyorum fitili
Mrsde elcinxxx bendede oldu sanki ilk zmanlarla suan ayni degil kesinlikle. 19uncu haftamda başladım rahim kisaligi icin suan 29+5 olduk cok sukur doktorum 32de birwkabilirsin demiştii banada
cetsbg Gittigim perinatalog 34 ye birak demisti kendi doktorum 37 dedi ben 34 te bir gun gece atip bir gun atmamaya basladim 35-36 gibide tamamen biraktim kendim, suan tam 39 haftaligim hala dogum belirtim yok:)
butterfly35 duygulu62 ben düşük tehlikesi var diye 5.5 haftalıkken başladım 11.haftada bıraktırdı doktor.
Sunayaz toma95 34 te tam emin değildim onun için ara ara kullandım ama 1-2 gün sonra bıraktım tamemen. dr uma danıştım tam kaçıncı ayda bırakayım diye kesinlikle 34 ten sonra kullanma zaten hemen bırak dedi bende oan bıraktım