Durununannesi46 Zeynepensar 37+5 ben de hem kavuşmak istiyorum hem korkuyorum 🙈 hem de hüzünleniyorum böyle içimde alıştım, dünyadaki en güvenli yerdeler şu an yavrularımız 🙁
D-92 Tugbak61 38 5 oldum bende bugün doktora gittim keyfi yerindeydi vebeğin uyuyordu kanalada inmemiş daha vakit var gibi inşallah gelir haftaya perşembe 😅😍
Minnosbir_Anne 37+0 dayız bizde hem korkuyorum hemde bende doğurmak istiyorum 🤭 çok agirlastim mide bulantim var sürekli sanırsam stresliyim
Zeynepensar Minnosbir_Anne korkmuyorum walla dogurmakdan tek korkum zaman geldiyse cıksın 40 ları görmek istemiyorum 33 haftada erken dogum riskiyle hastanede yattım 4 haftadr dogum sancısı çekiyorum acılmada war ama doktorum 1 gün 1 gün diye diye dogumu baslatmadı
Tugbadmr Minnosbir_Anne bende 37+2 yim benim de mide bulantım çok fazla bir şey yiyemiyorum halsizim neden acaba
BusrAli17 Durununannesi46 günümüz neredeyse aynı. Size bir şey sormak istiyorum açıklığınız ve akıntınız da durum nedir?
hemsiree Zeynepensar hayırlısıyla gelsin inşallah minik 🥰 dua ederken detay belirtin sağlıklı gelsin diye 🌸
Zeynepensar Firdevs_sahinnn ayyy yok ben duramam o kadar çok kötüyüm 4 haftadr durdurmaya çalıstılar artık saglıgı yerındeyse gelsin istiyorum😭
Zeynepensar SerraveAnnesii benım ilk oglum 36 da dogdu buda dogacaktı zorla durdurdular şimdide gelmiyo sıpa😅
Perilisa Zeynepensar valla hem heyecanlıyım hem korkuyorum hemde bir an önce doğsun istiyorum çok zor geçiyor son günler
Son_Almila lllllg 37+2 yim yarın muayene var şimdilik normal istiyorum siz gün almışsnz sürpriz olmayacak ne güzel hayırlısı olsun
Son_Almila Aynur47 bende 39larda gelsin istiyorum bir kaç planım var böyle düşünen tek ben değilmişim sevindim ama tabi ne zamn gelir kısmet hakkımızda hayırlısı olsun inş şuan 37+2 yim
Zeynepensar zeynepmoom2_ yok gün wermediler normal bekliyoruz ama agrılarım tawanda dayanamıyorum artık nst sancı cıkmıyo dıye dogumu baslatmadı