Ben senin yerinde olsam hiç umırsamam. Benim arkadaşıma Türkiyede dogurana kadar aynı şeyi söylediler..ay çoçuk dawn sendromlı, ay engelli olucak saçma sapan şeyler…8 aylıltı kıza dediler kürtaj yapman lazım..Kız yerlim gitti Baküye doktor dedi saglam çocuk kprkma, şimdi çocugun 5 yaşı var zeka küpü maşallah çpk saglam)) hiç dert etme canım bence