Ben ağrı olduğunda son bir aydır özellikle reflex haline getirdim burundan nefes alıp ağızdan veriyprum derin derin nefesler nabzım düzeliyor ağrı sızı diniyor azda olsa tavsiye ederim sizde bunu reflex olarak geliştirin kendinizde doğum zamanı tabi normal düşünüyorsanız işinize yarar ☺️💜