Seyma_ck Selam hanımlar 30+6 yım bir süredir kasılmalarım vardı ama çok nadirdi.Dün geceden beri fazla sık gibi geldi.Bugün takip ettim 15 kere falan oldu kasılmadan kastım karnım sertleşiyor 10-15 saniyede geçiyor.Sizde durumlar nasıl var mı böyle yaşayan
ayshe54 Seyma_ck 15 kere olması fazla gibi, sanki burada herkes 10 kere dedi diyordu doktor. Kontrolünüz yakında mı?
kuzeymomsss Seyma_ck karın sertleşmesi normal diye biliyorum. Yani uzun süre ve ağrılı olmadığı sürece
Melekk-911 Seyma_ck karında sertleşme sadece ayaktayken mi oluyor yoksa otururken veya uzanırken de oluyor mu ?
Parla Seyma_ck gayet normal. 30+4 üm bende de sıkça oluyor muayenede drum magnezyum takviyesi verdi siz yine sorun ama endişe etmeyin
Seyma_ck ayshe54 21 inde kontrolüm ama bana da biraz fazla geldi gidicem yarın bakıyım böyle daha fazla stres oluyorum😔en azından içim rahat eder.
Zeynep_kaya1634 Bende 30 haftalığım Bndede bazen kısa süreli kasılmalar oluyo biraz nefes darlığı faln ama geçiyor fazla uzun sürmüyor merak ettm bnde Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤰🤰🤗❤
Seyma_ck Zeynep_kaya1634 benim de 10-15 saniye sürüp geçiyor sertleşme çok uzun sürmüyo ama dün geceden beri baya sıklaştı😔
ayshe54 Seyma_ck yarın da bir kendinizi kontrol edin isterseniz olmadı diğer gün gidersiniz. İçinizi ferah tutun 🌸
Seyma_ck Melekk-911 Ayaktayken olsa da farketmiyorum anca anlamam için oturup hafif uzanmam lazım ve içim bir garip oluyo sertleştiğinde.
Seyma_ck Parla magnezyumu da ikiye çıkarmıştı zaten geçen hafta ama maden suyu da iç dedi içemiyorum ben de onu mahvediyo midemi.Yarın da devam ederse bi gidecez bakalım dr a
Papatyaytt Seyma_ck ben de 35. Haftadayim çok şık olmaya başladı Allah’tan yarın kontrolüm var. İçim rahat oyuzden
Seyma_ck Papatyaytt görümcemle konuştum onun da sizin haftalardayken sıklaşmış o da bi telaş olmuş ama benimki daha erken ya 30 dayım😔yarınki duruma göre ben de bi muayeneye gidicem zaten aradan alsın acil durum sonuçta
Lnur Ben de aynı günlerdeyim aynı durumu yaşıyorum doktoruma sorduğumda normal olduğunu uzun süreli ve geçmemesi durumunda gelmem gerektiğini söyledi siz de doktorunhçuza bi danılın isterseniz
Sevdaorman Seyma_ck 15 fazla sanki . Doktora söyleyin bence benim anı harekette ve çok yorulmalarda 2 kere falan oluyor
Papatyaytt Seyma_ck evet cnm erken seninki bı git görün gorumcenize doktor ne demiş peki acaba erken doğum riskimi oluyoku
fundadncc Seyma_ck bende 30+6 haftalığım gün içinde ara sıra bi tarafıma toplanıp benimde karnım sertleşiyor bi kaç saniyeliğine. Kontrolüm salı günü bakalım inşallah sağlıcakla alırız kucaklarımıza 🙏🏻
Seyma_ck Sevdaorman yakınmışız ama benim de dün geceye kadar sizin gibi çok seyrekti.Yarın da takip edip bi muayeneye gidicem bakayım bekledikçe kafamda kuruyorum çünkü