Karelinannesi decavit kahvaltıdan sonra içiyorum devid3 kahvalgı yaparken ekmeğe damlatiyorum, ferrumuda doktorum yan etkisi olmasin diye yatarken iç dedi yatarken içiyorum bide süt ürünleri içmemek gerekiormuş ferrum kullanırken yatarken içmek daha mantıklı öğlende sütümü ayranımı içiyorum