Karelinannesi Kızlar ben üçünü de aynı anda akşam yemeğinden sonra içiyorum. Doktorunuz herhangi bi uyarı yaptı mı acaba sabah iç falan diye? Bana birşey demedi ama eczacı decaviti kahvaltı ile birlikte diye not yazmış. Farkeder mi ki?
Fatmactn_6 Karelinannesi aralarında en az 2 saat olması gerek diye biliyorum ilaçların birbirlerini çözündürdükleri için faydası azalıyormuş
Mysaa Karelinannesi ferrum verdi bana tek olarak özellikle yemekten yarım saat önce sabah içmemi istedi eğer mideme dokunursa kahvaltıdan sonda içebilirsin dedi akşam ya da gece içebilirmiyim dedim uykusuzluk vs yapabilir gündüz içmen daha faydalı dedi canım 🙂
kuzeymomsss Karelinannesi ferrumu sabah kalktığım da aç karnına içiyorum ve 1 saat öncesi ve sonrası süt ve süt ürünleri tüketilmemesi gerekiyor. Decaviti de sabah kahvaltı arasında alıyorum. Ferrumu bugünden itibaren 2 tane kullanmaya başladım kanım düşük olduğu için birde gece içiyorum
Aysenur5 Karelinannesi Ferrum gebelikte mi kullanıyorsunuz bana sezeryan sonrasi yazmisti doktorum merak ettim
Karelinannesi Fatmactn_6 aralarına saat falan koyunca unutuyorum o yüzden hepsini içiyorum ama tabi etkisini azaltıyorsa birşey yapmak lazım. 🤷🏻♀️
Fatmactn_6 Karelinannesi bende bu durumdan hiç hoşlanmıyorum ama faydasını görebilmek adına saatlere ayırdım dolabın üzerine astım öyle içiyorum 5 farklı ilaç kullanıyorum
Mysaa Karelinannesi ben özellikle sordum huzursuz eder dedi içme dedi canım birde vucuda etki oranımı ne azalıyormuş herakde kana karısması için demekki sabah aç daha mantklı 😊 aklında bulunsun birde biraz ara vererek iç ilacları canım 😊
Deletedmom727271 Ferrum u kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum. Çay ve süt ürünleri ile kullanılmaması gerekiyor diye. Decavit i akşam içiyorum.
Merve1200 Karelinannesi merhaba canım allah kavuştursun bende onları hep kulandım ferrum dahada kulanıyorum aç karınla devit de içiyordum doktor bırak imom kulanıyorum damla da kulanıyorum doktoruma sordum znm devit ve damla arasında 20 dk olsa yeter dedi ferum da aç karla içiyorum kahvaltıda 1 saat önce
littleangel22 Karelinannesi decavit kullanıyorum yemeğini başında bir bardak su ile için yazıyor yemekten önce içiyorum mutlaka
butterfly35 Karelinannesi ben devit3ü kahvaltıdan sonra ekmeğe damlatıyorum 9 damla. Öyle bitiriyorum kahvaltıyı. 10 dk sonra falan decaviti içiyorum. Ferrumu da akşam demişti yemekten sonra içiyorum çay ve süt yoğurt gibi şeyler yediysen onlardan 1 2 saat sonra iç demişti.
Sevincakarsu Karelinannesi ferrum sabah aç karnına bir saat önce çay süt ve süt ürünleri ile yakın olmayacak decavit gün içinde tok karnına d3 de saati yok
ayseguuuLLL_ Karelinannesi ben devit 3 ü normal içtim olmAdı ekmeğe damlattım olmadı içemiyorum ne önerirsiniz
Karelinannesi ayseguuuLLL_ Canım ben başımı yukarı bakar gibi arkaya doğru eğiyorum dilimin ucuna değil direk ağzıma damlatıyorum 10 damla peşpeşe zaten hızlıca damlıyor sayıyorum . Sonra yutuyorum nefes almadan biraz su içiyorum. O şekilde yapınca ne tadını nede kokusunu hissediyorsunuz. 🙏🏻
Ebru-009 Karelinannesi sabah akşam aç karnına ferrum. Kahvaltıdan sonra decavit. Gün içinde devit-3 , 1 bardak suya 9 damla
butterfly35 Arzu24 hiç bilmiyorum ki ama hormonlar yükseldiği için böyleyse doğumdan sonra geçmesi lazım 🙏🏻