Tugba_usa çok geçmiş olsun..inşallah sağlıkla devam eder gebeliğiniz 🙏🥰 ne güzel kanamanız kesilmiş, iğne konusunu çok kafaya takmayın, dediğim gibi ben 3 ay kullandım kanamamda hiç bir azalma sağlamadı hep aynı doz kullanmama rağmen dönem dönem azaldı dönem dönem çoğaldı, ilgisi yok yani, işe yaradğını gösteren kesin bir kanıt olsa Amerika gibi bir ülkede de rutin kullanırlardı ve size reçete ederlerdi zaten..Yurtdışında doktora ulaşamayan, sağlık hizmeti alamayan insanları o kadar çok duyuyorum ki özellikle Amerika, İngiltere gibi gelişmiş ülkeler.. ama maalesef bunları görmemize rağmen Türkiye’de doktorlarımızın kıymeti bilinmiyor..umarım sonumuz aynı olmaz