Anlamadığım kadın Amerika’da yaşıyorum diye belirtmiş zaten..her yeri Türkiye gibi zannediyoruz galiba ama orada doktora erişim çok zor gece gittiğinde de kimse bakmaz..hem sanki çok mucizevi bi şeymiş gibi bahsediyorsunuz progesterondan..kanıtlanmış hiçbir etkinliği yok, öyle olsa tüm kadın doğumcular kanaması olan herkese başlardı ama bi kısmı da başlamıyorlar sonucu değiştirmeyeceği için..ben aylarca çok çok yüksek dozda progesteronu hem iğne hem fitil şeklinde kullandım artık uykudan gözümü açamaz haldeydim ve kanamamda en ufak azalma olmadı..sadece hiçbir şey vermemek için verilen bir ilaç bu, dediğim gibi tıpta kanıtlanmış düşük önleyici bir etkisi yok maalesef..bebek sağlıklıysa kalır değilse düşer, ilk üç ay temel kural budur yani.. @Tugba_usa ilacı hemen başlamadım diye endişelenmeyin, tek kanıtlanmış etkisi olan şey istirahat etmek, uzanın tuvalet dışında kalkmayın..