2koftemom Tunahan_rumeysa16 inşallah nasıl istiyorsan öyle gerçekleşir🥰 2.5 yaşındaysa buna 9 ay ekle 3 bcuk yaşına gelmiş olır doğana kadar fazla beklemeni bnde önermiyorum yap istedigin kadar ondan sonra kapat bu defterleri bnce
Tunahan_rumeysa16 2koftemom en iyisi öyle evet. teşekkürler kısada olsa benimle bir muhabbet kurduğunuz için :)
canbabacan Tunahan_rumeysa16 evet önceki dikişsiz olduğu için baya genişlik var bundada dikişsiz olabilr ben diycem aþin diye siğerindw dedim sen hastamisin kendine eziyet ediceksin dedi ebe bende tamam kalsın dedim
Tunahan_rumeysa16 canbabacan dikişsiz olmasi daha iyi değilmi ya normal doğum da siz daralsiniz diye sanırım dikişli istiyorsunuz Benimde dikiş atıldı kanamam durmayınca komple bayiltip dikiş attilar