Tunahan_rumeysa16 Normal doğum sonrası vajina genişliğini nasıl tedavi edilir sizce? Iki buçuk yıl önce doğum yaptım yeni yeni fark ettim vajina genişliği oluştirabildiğini normal doğumun. Bilgisi olan yazabilir mi ? :)
hunilimom Tunahan_rumeysa16 iliski esnasında esiniz de fark edebilir nasıl fark etmediniz yada nasıl fark ettiniz 2.5 yıl sonra benim de 3 sene oldu doğum yapalı adı var onun da daraltma diyim 15-20 dk bi işlem di sanırım
Ebrucm Tunahan_rumeysa16 benimde 2 normal doğumum var genişleme varmış 3.dogumumdqn sonra operasyon geçirmek istiyorum ne kadar olmasada açıklık oluyor dogumlardan
hunilimom lena_moms kendi kendini topluyor ilk dogumlarda gözle görülür ciddi bir fark olmuyormus doktor öyle demişti yada zor dikişli dogumlarda olabiliyormuş
Tunahan_rumeysa16 hunilimom internet ortamında gördüm ilişkiden ayıptır söylemesi zevk almiyordum meğersem biraz genişleme olmuş ondan :D herşeyi yeni yeni öğreniyorum yaşım 19 erken bir evlilik yaptım 16 yaşımdaydım.
Tunahan_rumeysa16 hunilimom benim doğum sonrası kanamam durmadi ve komple bayiltip dikiş attılar tekrar sanırım ondan
2koftemom Tunahan_rumeysa16 hayır canım ilk doğumda okadarda büyük genişlemez ben halen kayganlastırıcı kullanıyorum ve zorlanadıgımı da söyleyebilirim ama şu var bazen hisediyorum kuruluk olmadıgında kuru oldugunda acıyor yine ne hikmetse eşim çok memnun hatta genişlesin ben böyle seviyorum diyor daha rahat oluuormuş anlamadım gitti
Ebrucm Tunahan_rumeysa16 internette gördüm çok kısa süren işlemin adı vajinoplasti olması gerekti ismi
Tunahan_rumeysa16 2koftemom allah allah kimileri geniş olunca zevk alınmıyor diyor. Iyi yonleride var tabi kayganlaştırıcı kullanmaya gerek kalmıyor
2koftemom Tunahan_rumeysa16 daha doğurmadan bile söyledim normal doğur diye tutturdu ben seviyorum dedi böyle dedi evet eger canın istiyorsa kendiligimden kayganlaşıyor ozaman rahat oluuor orda anlıyorsun geniş hisediyorsun ben hisettim yani ama isteksizsem kuru oluyor ozamanda zor oluyor buda var ben suan yine hamileyim kayganlaştırıcı kullanıyorum cnku isteksizm kayganlaşmıyor hemen ama bu dogumu sezeryan düşünüyorum daha fazla g baş dağıtmaya gerek yok anladn sen😁😁😁
Tunahan_rumeysa16 2koftemom anladım anladım:D her kadında yaşanan normal bir durum bu haz gelince istemsizce vajina kayganlasiyor. Kaçıncı gebeliginiz hayırlı olsun Bende ikinciye isityorum inşllah oğlum var iki buçuk yaşında kendimde 19 yaşımdayım kimyasal gebelik yaşamıştım bundan bir ay önce
2koftemom Tunahan_rumeysa16 benim şuanda 2nci gebelik canım 11 haftalık oldu oğlumda 1yaş 2ay çocuklar arasına çok yaş koyarsan vajinada daralma oluyormuş 2nciyi doğurup cok ara verenlerden duydum cok zorlanarak dogurmuslar bende daha kilo bilr verememişken olsun dedim 2ncisi onuda doğurduktan sonra kendime bakmaya başlıycam daha çocuk yapmıcam hayırlısı olsun bakalım 😅
Tunahan_rumeysa16 2koftemom anladım iki buçuk sene çok mu ki ya diyorlar daha bekle ama ben de çok ara verme taraftari değilim 3. De dusnutirun o zaman aralarına bir yaş koycam Allahım nasip ederse böyle planlarım var :)
2koftemom Tunahan_rumeysa16 inşallah nasıl istiyorsan öyle gerçekleşir🥰 2.5 yaşındaysa buna 9 ay ekle 3 bcuk yaşına gelmiş olır doğana kadar fazla beklemeni bnde önermiyorum yap istedigin kadar ondan sonra kapat bu defterleri bnce
canbabacan Tunahan_rumeysa16 benimde 4.cuden sonra oldu dikişsiz normal doğum yaptim şimdi 5.ye 2ay kaldi dikiş attiricam nadipse
canbabacan Tunahan_rumeysa16 evet önceki dikişsiz olduğu için baya genişlik var bundada dikişsiz olabilr ben diycem aþin diye siğerindw dedim sen hastamisin kendine eziyet ediceksin dedi ebe bende tamam kalsın dedim