Fatma0090 Mavimsi_ cok geçmiş olsun canım üzülme düşük ardına adet olmadan geri kalma ihtimalin var kalmadan da üç ay içinde mutlaka kalınıyor pes etme dene ben düşük ardına hemen kaldım cok şükür
Deniz34_ Sabinaa12 merhaba pazartesi ögrendim gebeligi degerim 288 di yani dört haftalık ama döllenme oluşalı iki hafta mı olmuş oluyor doktorum cok yeni diye ultrasonla bakmadı salı günü tekrar gidicem bugün 5+0 oldu
Papiiii Mucizeeeeeee betaya gore hesaplanmazz ama bes belliki yeni 2 hafta felandırr daha deger artmali daha