moom222 SevimlimX genelde o haftalar mis duGun anlamda hissedilen durum inşallah bnde sizin gibi hissederim 🤲
moom222 Elifbyk tekme tokat ayh çok güldüm ya Allah ne verdiyse diyosun yapıştıriyo maşallah ona yerim onu😍😍😍
Ozlm0916 moom222 inşallah allahım bir avazda hayırla hepimizi kurtarsın rabbim bebek bekleyen herkese nasip eylesin bu duyguyu 🥰
mmihri Bende 21. Haftamdayım bende hissetmiyorum 🤷🏼♀️ Telaş yapmadan haftaya ki randevumu bekliyorum bakalım.
moom222 mmihri bnde bekliyorum artık cnm üç hafta uzun ama napalim doktor cvplicak sorunuzun cvp ni 🙄😍
csmaknc moom222 Ben 16 da gaz patlaması gibi hissettim hep 17 de netleşti bende 20 ve üstü hissederim diye hiç beklemiyordum ama benim karnım var baya belli oluyor çok zayıfım diye fırtladı 😃