Cnms benim zaten genetik rahatsızlığım var bu yüzden genetik test vermiştim o zaman bebeğim yaşıyordu bebeğimin kalbi durunca kürtaj oldum genetik test yaptirdigim doktordan rica ettim benim testim yapıldığı için bebeginkinide o şekilde kabul etti normalde ilk düşüklerde yapılmadığını söyledi kadın doğumla konuşup o şekilde kabul etti özelde kürtaj oldum parçayı alıp araştırmaya götürdüm orada takipliyim ayrıca hem özel hem araştırmada yani