Anne53 7 ay kadar falan önce bende ayni durumu yaşadım 8. Haftada kalp atışı duymak icin gittik duyamadik.bos gebelik dedi doktor hiçbir belirti bende yaşamamıştım kürtaj korktuğunuz gibi bişe değil zaten bayıltıyorlar merak etmeyin bende çok korkmuştum ama hiç bişe hissetmiyorsunuz.bugun tekrardan hamile olduğumu öğrendim insallah bu defa sağlıklı bir gebeliktir .doktor 2 ay korunmamı söylemişti sadece .rabbim tekrar sağlıklı bir gebelik nasip etsin insallah size .hic üzülmeyin hersey allahtan geliyo kendinizi de şakın suçlamayın dizlik bişe değil kesinlikle