Cileklerce Esenkaplan ya heleki nette neler yazıyor hep kötü hep ilerisi doktora gitmeye korkuyorum dün geceden beri birazdaha iyiyim ama toparlıyorum kendimi düşüncelerimi bakalım bi tekrar gidip muane olalım
Esenkaplan Cileklerce İnternete hic bakma en kötüsü yazıyo miden agriyo diye bakarsın kanser belirtileri cikar sacma sapan kirli bilgiler hic takma cok okudum ALLAH a sigin bebegini sapasağlam al kucağına 😊
semihasuat Cileklerce çok yüksek değil sınırda şuan korkmayın bence bizimkisi 12 ye yükselmişti ama zamanla azaldı. 15 i geçmediği sürece sıkıntı yok
Cileklerce semihasuat bana bunu söyleyen doktorla ilgili okadar çok yorum okudum ki kesinlikle bilerek söylediğini düşünüyorum artık
Gozzzde semihasuat bugün bizimki 11ml çıktı. Haftaya detaylı ultrasona gireceğim. Artacak mı diye çok korkuyorum. Nasıl bi süreç beni bekliyo bilmiyorum 😔😔😔