Cileklerce Merhaba herkese 28 haftalık hamileyim iki gün önce bebeğimin beyninde sıvı olduğunu söyledi ertesi gün detaylı ultrosyon için randevu verdi ve başka hiç birşey söylemedi netten baktığımda hiç iyi seneryolar yok malesef varmı aranızda yaşayan 😞
hemsiree Cileklerce hidrosefali büyük bir sıkıntı maalesef ve tamamen düzelmiyor çok çok geçmiş olsun ne denir hiç bilmiyorum o kadar çok vaka gördüm ki 😞
mervem10 Cileklerce canim hiç kokma allahın izniyle bisey çıkmaz inşallah dua et benimde 25. Haftamda soyledi ama siniri geçmemişti sonra 28 de gittim endişe edilecek bir durum yok dedi normal dedi iki doktorada gözüktüm bi ultrason yanılması bile olabilirmiş kendini geray tut bebeğinde etkileniyor bu durumdan üstelik hidrosefali falan yazıyor nette ama değeri 12 nin üstü olmalı en az dedi doktor bisey olmaz allahın izniyle sağlıkla kucağına al bebeğini insallah🌸
semihasuat Bizde de aynı durum vardı 20 li haftalarda perinatoloji ye gittik takip edildi. Ama kendiliğinden zamanla normale döndü içinizi ferah tutun bebek büyüdükçe değerler normale dönebilir
Cileklerce bebisveannesiiii Esenkaplan 23. Haftada girdim hiç birşey çıkmadı netten okuduğum kadarıyla sonradanda çıkabiliyormuş
mervem10 Cileklerce inşallah ilerlemez canım dediğim gibi doktor 12 nin üstü olmalı dedi üstelik sadece sıvı olması yani koymak için yetersiz bende çok araştırmıştım bu şekilde olup normal doğan bir sürü bebek oluyormus üstelik içini ferah tut Allahın izniyle hiç bişey olmaz takip et doktoruna sor bakalım
semihasuat Cileklerce çok yüksek değil sınırda şuan korkmayın bence bizimkisi 12 ye yükselmişti ama zamanla azaldı. 15 i geçmediği sürece sıkıntı yok
Cileklerce mervem10 verdiği ultrosyon kağıdında 10.10 mm olarak gözüküyor şuan hidrosefali tanısı koymak için yeterli değil tekrar gitmeye korkuyorum ilerlemişmidir acaba diye 😞
Esenkaplan Cileklerce canim burda cok okuyoruz baska bir bulgu olmadığı zaman drlar önemi olmadığını söylüyor birde gebelik ilerledikçe geçiyor bak bir dahaki gitmende dr sana geçmiş ya da azalmış dicek oda git gide azalıyor zaten
Damlaanur Cileklerce bende 23. Haftamda detaylı ultrasonla beyinde sıvı var dendi ve dört beş tane doktor gezdim ilerleyen haftalarda takip edilip o sıvının büyüyüp buyumedigine bakıyorlar ve şöyleki zaten bu sıvı her insanın beyninde oluyor sadece ön gorum olarak söyleyip takip etmek gerektiğini belirtiyorlar şuan 37 haftalık hamileyim ve çok şükür bir ilerleme olmadığını gayet normal seyrinde olduğunu söylüyorlar o yüzden içinizi ferah tutun bir sorun olacağını sanmıyorum
Damlaanur Cileklerce ne demek içinizi ferah tutun ilerki haftalarda sorduğunuzda normallestigini soylecekler zaten çünkü bebek geliştikçe onunla beraber eş değerde o sıvı da artıyor ❤️
Cileklerce Esenkaplan ya heleki nette neler yazıyor hep kötü hep ilerisi doktora gitmeye korkuyorum dün geceden beri birazdaha iyiyim ama toparlıyorum kendimi düşüncelerimi bakalım bi tekrar gidip muane olalım
DilekCaner Cileklerce Hiç korkmayın çok normal. Benim bebeğimde de 22. hafta detaylı ultrasonda boşluk 9.3 ve 9.5 gibi çıktı. Devamında takibini yaptılar. Sonra 28. haftada doktor kesin sonuç için fetal mr yapalım dedi ve yapıldı bebeğime ve sonuç 6.3 e 7.9 çıktı.Allahın izniyle düzelir.Hamişliğin tadını çıkarın. 🥰🥰
Cileklerce DilekCaner beni tek endişelendiren bukadar geç çıkması düşük tehlikesi yaşadım 3 aylıkken riskli gebelikten dolayı sürekli doktora gittim plesantam aşağıdaydı sadece başka hiç bir sorun yoktu okadar şey atlatıp buralara kadar gelmişken bunu söylemeleri ufakta olsa canımı sıktı tabi ama hiç birşey daha net olmamakla birlikte herşeyin allahtan olduğunu biliyorum tek isteğim yavrum acı çekmesin eğer böyle bir rahatsızlığı varsa onun için çok zor olucak beni bu kararı vermek yıpratır 😞