Dilekbudak bizim bi tanıdığımızda sırtında açıklık var demişler hemen 3lü ve ayrıntılı yaptılar çok şükür temiz çıktı bende ikili yaptırdım risksiz çıktı geçen hafta 3lü yaptırdık inşallah ondada bişey çıkmaz sizin bebişinizde de yoktur inşallah ama bazen yanılıyorlar gerçekten Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🤲🏻