Dilekbudak Kızlar ikili test yaptırdım doktorum sıkıntılı gebelik dedi ama ben inanmıyorum sizede öyle oldumu
Sgnn Dilekbudak benim tanıdığımın 2 çocuğunda da %50den fazla risk çıktı. İkisinde de hiç birşey yok çok şükür. Ben yaptırmadım. Kafama daha çok takıp bebeği strese sokarım diye
zeynepdurunun_annesi Dilekbudak ben yaptırmadım 🤷🏼♀️ doğruluk payı az olan bir şey için hamileliğimi zehir etmek istemedim şükür detaylıda da baktılar bi şey çıkmadı iyiki yaptırmamışım
Dilekbudak Ayyy insallh ya çünkü bana da saçma geldi ailemde eşimin ailesinde kimsede sorun yok bide bebeğimin ense kalınlığı burun vs boyu gayet iyi
esma2197- Dilekbudak bende yaptırdım yüksek riskli çıktı 2 hafta önce 🥺 acaba ense kalınlığınız kaç benim 2.31 muayene esnasında bi sorun sıkıntı var mı dedim yok demişti kanla birlikte bu sonuçuktı amniyesentez veya fetal DNA önerdi doktor n’aptınız siz acaba 🙏
Fatma-onal Dilekbudak benimde 1.83 sıkıntı yok dedi değerler birbirine çok yakın neye göre bakıyorlar acaba başka bir doktora da gösterseniz bence
zeynepdurunun_annesi Dilekbudak kendini yıpratma bence doktorun demesiyle kalbini ferah tut benim çevremde yaptıran çoğu kişiye tehlikeli dendi ama hepsinin maşallah turp gibi çocukları var
Dilekbudak hemsiree sordum ne gibi dedim sonuçta ultrosunda gayet iyi dediniz ..kandan bakıldığı için zekadan engelli yada doğum sendromlu olabilir belki dedi saçma inanmadım
Dilekbudak Neroizm Kumpr doktorum dediki evet dedi gebelikte sıkıntı var dedi doğum sendromlu yada zekada sorun olabilr belki dedi daha net bakalım dedi
Fatma-onal Dilekbudak üzme kendini bebeğine odaklan bu testler boş detaylı ultrason yaptırırsın sen güzel beslenmeye moralini yüksek tutmaya devam et 😊
Nurgl34 Dilekbudak ben yapmayı düşünmüyorum %100 doğruluk payı yok ihtimal yüksek çıksa da sağlıklı doğan onlarca bebek var sadece kafa karışıklığı bence hiç gerek yok detaylıya girmeyi düşünüyorum sadece
umran__ Dilekbudak fetal dna yaptırın biraz pahalı amakesin sonuç en güzel zamanlarınızı zehir etmezsiniz ayrıca diyelimki sorun var bunu ilk haftalarda öğrenmek çok önemli.
Mysaa Dilekbudak testlerin doğruluk ve yanlıslık payı %70 canım ben net sonuç için fetal dna vermiştim .