Rojperest bayanmor12 doktorlar düşüğe çok telaşlanmıyorlar bizim gibi çünkü sağlıksız ve gelişim tamamlanmayacak olanlar düşüyormuş, beni yoğun kanamayla iki saat beklettiler bende değiştirdim doktoru da hastaneyide
Arusbags Rojperest evet banada sakin uzulme sagliksizsa bu haftalarda vucut bunu kabul etmiyor atmaya ugrasiyor dedi bekliycez duserse benim yapabilecegim hicbirsey yok dedi sagliksiz demek dedi sen bol dinlet ilaclari kullan bekleyelim dedi bakalim
MrsBadem Arusbags her şey yolunda olsa bile düşük riski var özellikle ilk üç ay her gebelikte sadece sende ve bende değil yani o yüzden rahat ol 🙏🏻 Ve şükredelim bu aşamaya kadar gelebiliyoruz üreme sistemimiz kusursuz çalışıyor 😍
Arusbags MrsBadem evet esimde aynisini soyledi duserse eger uzulmuycem dedi demek ki sagliksiz dedi ama biz saglikliyiz olabiliyor sakin takma kafana diyor oda ben uzuluyorum diye cok uzuluyor aglayarak gittik dun hastaneye 😞
Arusbags Rojperest cok tesekkur ederim cok sagolun kan uyusmazligimiz yok ben Anegatif esim 0negatif herseyime de bakildi aslinda degerlerim cok iyi ama calisma hayatim cok yorucu ayakta molasiz clisiyorum aksama kadar egil kalk
Arusbags bayanmor12 bende siddetli kasim ve sag bel agrisiyla basladi tuvalete gitmemle kan akmaya basladi durmaksizin suan pihti seklinde artik parcali geliyor
Arusbags Smyrayldrm tabikide yazarim ilk ogrendigimde 3 haftaliktim 250 kusurlarda cikti rahim duvari kalinligin iyi muhtemelen saglikli bir bebek olacak dedi ama bakalim . Troitlerde problem varsa duduk olabilir dedi doktorum bakti kandan o degerimde sorun yok bakalim insallah dusmez
MrsBadem Arusbags çok zor bir süreç seni çok iyi anlıyorum ama sağlıksız bir evlat olabilirdi hayırlı değilmiş demek ki diyerek teselli bulabildim. Sen sağlıklısın buna şükret 🙏🏻❤️
MrsBadem bayanmor12 bayanmor12 ilgisiz doktorlar için gerçekten üzülüyorum bunun vebalini nasıl ödeyecekler. Benim doktorum şu an risk olmasa bile ilk gebelik düşük olduğu için başlamaya mecburum dedi
Arusbags MrsBadem kanamam yok daha dogrusu ilk geldiginde adet kanamasi gbi kipkirmizi geldi suan kesildi kahvemsi geliyor ve nasil anlatsam pihti gbi uzunlamasina ince birsey ip gbi bir pihti cigerimsi gbi ayy anlatamadim tam 🙂
Ezgi2022 Gebeliğimi 5. Haftamda öğrendim günlük olarak lekelenmem oluyordu. Doktorum iğne verdi. 1 hafta arayla iki adet oldum. Yerleşmeyi desteklemek için progestan verdi fakat kullanmadım. 8 haftamda lekelenmem tamamen kesildi.
MrsBadem Arusbags ben anladım şu an aynısını yaşıyorum ilk başlarda baya inceledim hatta 🤭😅 Sen canını sıkma inşallah o da geçecek sağlıkla kavuşacaksın ❤️❤️❤️
Deletedmom_13 Arusbags kanama alanın var o ya kalmayacak yada rahim onu emecek. Korkmayın geçecektir o🥰
Arusbags biranneadayiyim vallahi bende anlayamadim ki direk alltan bakti gordu kalp atisinida duydum ekrandada gosterdi pitpittatiyorduu