Arusbags geçmiş olsun canım, hiç kötü düşünme herşeyin hayırlısını iste öncelikle, bende 10.haftamda aynısını yaşadım, düşük iğnesi 3 er gün arayla 3 tane vuruldum, birde progestan bir kutu içtim, kan uyuşmazlığını var mı doktor bunu teyit etti mi eğer varsa kan uyuşmazlığı iğnesi vuruluyorsun bir kaç gün içinde , bizde vardı vuruldum, bol bol yatıcaksın sadece tuvalete kalk kendini hiç yorma strese de sokma